Звярнуцца ва ўстанову культуры “Гудзевіцкі дзяржаўны літаратурна-краязнаўчы музей” можна некалькімі спосабамі:
- напісаць ліст і накіраваць яго на адрас музея (гл. падрабязней па спасылцы Пісьмовыя звароты грамадзян);
- запісацца на асабісты прыём да кіраўніцтва музея (гл. падрабязней па спасылцы Асабісты прыём грамадзян);
- скарыстацца сістэмай уліку і апрацоўкі зваротаў обращения.бел
Электронныя звароты ва УК "Гудзевіцкі дзяржаўны літаратурна-краязнаўчы музей" накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022).
Грамадзяне, у тым ліку індывідуальныя прадпрымальнікі, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычных асоб рэалізуюць права на падачу электронных зваротаў толькі праз дзяржаўную адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб. Гэта сістэма прызначана для падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрымання адказаў (паведамленняў) на іх.
Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца праз сайт у сетцы Інтэрнэт https://обращения.бел.
Застаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
- змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
- змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
- сутнасць звароту выкладаецца з дапамогай спасылак на інтэрнэт-рэсурсы.
Адказы (паведамленні) на электронныя звароты накіроўваюцца праз сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў (обращения.бел),за выключэннем выпадкаў, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ.
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
- адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
- выкладанне сутнасці звароту.
- поўнае найменне юрыдычнай асобы;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
- месца знаходжання юрыдычнай асобы;
- выкладанне сутнасці звароту.
Парадак разгляду электронных зваротаў
Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах. Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней за 1 месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі. У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў неабходны здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрмін, які перавышае месячны тэрмін, заяўніку ў тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, наступнага за днём паступлення зварота, накіроўваецца пісьмовае паведамленне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зварота па сутнасці.
Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай электроннай заявы.